Strona 1 z 1

Pokarmy, o których powinieneś zapomnieć, jeżeli naprawdę ...

PostNapisane: 27 gru 2010, o 09:35
przez KaskaS.
jeżeli naprawdę chcesz się odchudzić.
Czym je zastąpić?
Alkohol wyjątkowo sprzyja tyciu. Jeden gram, to siedem kalorii. Organizm nie jest zdolny magazynować energię z alkoholu w postaci tłuszczu i musi ją zużyć zanim zacznie spalać pokarm zjedzony wcześniej. Tak długo, jak masz alkohol we krwi nie spalasz swoich zapasów tłuszczu, a nowe kalorie z pokarmu są odkładane do tkanki tłuszczowej.

Re: Pokarmy, o których powinieneś zapomnieć, jeżeli naprawdę ...

PostNapisane: 27 gru 2010, o 09:38
przez Clint E:P
Tłuste mięsa, zwłaszcza wieprzowe - zastąp piersią z drobiu, tuńczykiem, chudym mięsem. Cukier zastąp słodzikiem. Białe pieczywo, czarnym lub pumperniklem. Biały ryż, ryżem dzikim, nieoczyszczonym. Słodycze, cukier, ciasto, chipsy - zapomnij! Makaron - unikaj. Górę kartofli zastąp 1-2 kartoflami słodkimi (niski IG).

Re: Pokarmy, o których powinieneś zapomnieć, jeżeli naprawdę ...

PostNapisane: 27 gru 2010, o 09:39
przez Majster !
Napoje słodzone, soki słodzone - te prawdziwe bomby kaloryczne o dużej ilości cukrów prostych zastąp słodzoną aspartamem herbatą, a najlepiej wodą oraz prawdziwymi owocami. Pokarmy z barów szybkiej obsługi: pizza, hot dogi, hamburgery - omijaj fast-foody, szukaj barów sałatkowych. Tłuste sosy - zastąp np. kefirem.
Zrezygnuj z podjadania między posiłkami. Jest to duży błąd i częsta przyczyna niepowodzenia diety. Podjadanie słodyczy sprawia, że będziesz jeszcze bardziej głodny, ponieważ powodują one gwałtowne wydzielanie insuliny. Konsekwencją jedzenia słodyczy jest jeszcze większa na nie ochota.